АДРЕССА: М.ХЕРСОН, ВУЛ. СТАРООБРЯДНІЦКАЯ, 19 (СЦ GIF & ICsee) РЕЖИМ РОБОТИ: ПН-ПТ: 9:00-18:00, СБ, НД: ВИХІДНИЙ. МОБ: 0997615888

ПОШИРЕНІ ПИТАННЯ (FAQ)

Будь ласка, прочитайте наш FAQ перед тим, як надіслати нам повідомлення.

Як можливо сплатити за товар?

Готівковим розрахунком
Передоплата на картку ПриватБанку.
при передоплаті на карту, Ви економите гроші на послугах пошти з пересилання грошей (від 25 грн. і вище в залежності від ціни товару). Реквізити для платежу прийдуть в SMS повідомленні відразу після підтвердження замовлення по телефону. Ми зв’яжемося з Вами якомога швидше.
Оплата при отриманні (Післяплатою на відділенні Нової Пошти).
Вибравши цей спосіб оплати, Ви можете оплатити товар при отриманні. Витрати по накладеному платежу несе Покупець. Вартість послуги зворотної доставки грошей на “Новій пошті” 21 грн + 2% від суми замовлення.

Як буде здійснюватися доставка?

Обробка замовлення здійснюється протягом 2-х годин в робочий час. Відправлення в день замовлення. За умови що оформлення замовлення до 15-00 години, відправляється в цей же день. Замовлення на суму понад 2000 грн досавка безкоштовно (безкоштовна доставка товарів на суму від 2000грн. поширюється на замовлення з 100% -й передоплатою). Інтернет магазин “EGOR” упаковує товар своїми силами, а також виконує ряд дій для того щоб зробити вартість доставки мінімальної для своїх покупців.
В загалом по Україні 1-3 дні в залежності від дальності регіону.

Гарантія?

Весь пропонований нами товар проходить 2 рівня контролю якості: у виробника і передпродажний контроль. Тому придбане у нас обладнання буде служити вам довгі роки. Але будь-яка техніка може зламатися, тому ми надаємо свою власну гарантію. Це означає, що в разі поломки обладнання, ви звертаєтеся безпосередньо до нас або нашим представникам. Ремонтувати техніку буде наш власний сервісний центр, тому ми можемо гарантувати мінімальні терміни ремонту при максимальній якості.

Термін гарантійного обслуговування товару залежить від конкретного товару і вказано в його картці. Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить заповнений гарантійний талон і цілі пломби на техніці. У гарантійному талоні обов’язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування, будь ласка, зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації товару.

Щоб здати обладнання в сервіс, необхідно:
✓ Зв’язатися з сервісним центром;
✓ Заповнити форму-заявку на ремонт обладнання;
✓ Надати гарантійний талон або товарний чек;
✓ Описати максимально докладно причину несправності (постарайтеся уникати загальних фраз, наприклад “Не працює”);
✓ Надати обладнання обов’язково в чистому вигляді і без встановленого пароля (якщо це передбачено обладнанням).

Зверніть увагу на правила підготовки і здачі обладнання:
В результаті діагностики сервісний центр визначає, чи дотримані гарантійні умови експлуатації, чи не вироблялися чи самостійне втручання. Ремонт вважається не гарантійним і платним, при порушенні гарантійних умов експлуатації обладнання або не були надані гарантійні документи.
Термін діагностики та гарантійного ремонту зазвичай становить 7 календарних (5 робочих) днів з моменту надходження в сервісний центр, але в будь-якому випадку не більше 14 календарних днів. У разі відсутності необхідних комплектуючих у постачальника на складі, термін збільшується на кількість днів необхідних для їх поставки (до 14 днів) або на термін, індивідуально узгоджений з клієнтом.
Обов’язково подбайте про збереження даних і конфігурацій перед здачею обладнання, самостійно зробивши резервні копії даних і конфігурацій, так як при деяких роботах втрати інформації не уникнути.
Якщо ж обладнання не було забрано клієнтом протягом 90 календарних днів, сервісний центр може розпорядитися ним на свій розсуд, попередньо повідомивши клієнта по SMS, в цьому випадку претензії з боку клієнта не приймаються.
Якщо в гарантійний період виріб, придбане у нас, вийшло з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі – ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Гарантія не включає в себе:
періодичне обслуговування, установку, настройку приладу на дому у власника, а також природний знос.

Випадки, на які гарантія не поширюється:
▸ механічні пошкодження;
▸ недотримання умов експлуатації або помилкові дії власника;
▸ неправильна установка, транспортування;
▸ стихійні лиха (блискавка, пожежа, повінь і т. П.), А також інші причини, що знаходяться поза контролем продавця і виробника;
▸ потрапляння всередину приладу сторонніх предметів, рідин, комах;
▸ ремонт або внесення конструкційних змін неуповноваженими особами;
▸ використання приладу в професійних цілях (навантаження перевищує рівень побутового застосування);
▸ підключення приладу до живильних, телекомунікаційних та кабельних мережах, що не відповідає Державним Технічним Стандартів;
▸ для приладів, що працюють від батарейок, в разі роботи з невідповідними або спрацьованими батарейками;
▸ для опломбованих приладів в разі пошкодження пломби.

Повернення тавару?

УМОВИ ОФОРМЛЕННЯ ПОВЕРНЕННЯ
Товар приймається на повернення в разі дотримання всіх нижчеперелічених умов:
✓ Чи дотримано терміни – 20 календарних днів з моменту придбання товару;
✓ Обладнання не має пошкоджень або слідів використання, монтажу;
✓ Устаткування в повній комплектації, збережена упаковка, ярлики, наклейки;
✓ Наявність товарного чека / видатковою накладною / гарантійного талона;
✓ Наявність заповненої форми повернення товару .

Перед відправкою обладнання на повернення рекомендуємо звернутися к нам.

Тел: 099761588
Графік роботи: пн-пт: з 9.00 до 10.00; сб: з 09.00 до 16.00; нд – вихідний
Email: maxerson2@gmail.com

ЯК ПЕРЕДАТИ ОБЛАДНАННЯ НА ПОВЕРНЕННЯ
▸ відправте товар в наш сервісний центр перевізником “Новою Поштою”;
▸ заповніть форму-заявку на повернення товару із зазначенням номера товарно-транспортної накладної (ТТН) відправки.
▸ привезіть за адресою: М.ХЕРСОН, ВУЛ. СТАРООБРЯДНІЦКАЯ, 19 (СЦ GIF & EGOR)

Контакти?

Адресса: Україна, М.ХЕРСОН, ВУЛ. СТАРООБРЯДНІЦКАЯ, 19 (СЦ GIF & ICsee) РЕЖИМ br />
Режим роботи:
Пн-Пт: 9:00-18:00
Сб: 9:00-16:00
Нд: Вихідний
моб:(099)76-15-888
Life :(063)21-13-688
Email: admin@bezpeka-shop.pp.ua

Надішліть нам електронний лист




______________________________